nordbyen skole.no

Nordbyen skole

Nordbyen skole ligger i Molde kommune. Barneskolen har en vakker belligenhet med flotte uteområder.

The web page nordbyen.skole.no presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have downloaded three pages inside the web site nordbyen.skole.no and found twelve websites interfacing with nordbyen.skole.no. There is two public media sites belong to nordbyen.skole.no.

NORDBYEN.SKOLE.NO TRAFFIC

The web page nordbyen.skole.no is seeing diverging levels of traffic throughout the the year.
Traffic for nordbyen.skole.no

Traffic ranking (by month) for nordbyen.skole.no

Traffic ranking by day of the week for nordbyen.skole.no

LINKS TO NORDBYEN.SKOLE.NO

www.moldeskolene.no

Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa. I uke 14-16 får elevene på 8. Kurset holdes av helsesøster og PP-rådgiver. Vi ønsker alle en god og velfortjent ferie. Skolen starter igjen tirsdag 3. Ønsker alle en GOD PÅSKE fra oss på SFO.

www.moldeskolene.no

Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa. Det er oppdaget hodelus på skolen. VIKTIG INFORMASJON til foresatte om Digital meldingsbok. Molde kommune tar nå i bruk digital meldingsbok.

Scwitters i Molde

Dette er en skoleblogg med kunstneren Kurt Schwitters som tema. La deg inspirere av Kurt Schwitters og hans kunst. Denne multikunstnere som døde i England i 1948 var en av de fremste moderne kunstnerne. Bruk bloggen til inspirasjon og nytte! Tirsdag 15. Se på videorekka ved siden av her.

Sellanrå skole

Plan over helsesøster, PPT og skolehelseteam.

WHAT DOES NORDBYEN.SKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of nordbyen.skole.no Mobile Screenshot of nordbyen.skole.no Tablet Screenshot of nordbyen.skole.no

NORDBYEN.SKOLE.NO SERVER

Our crawlers revealed that a lone page on nordbyen.skole.no took six hundred and twenty-five milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
79.125.17.4

We caught that nordbyen.skole.no is employing the Apache operating system.

Nordbyen skole

The web page has the following on the web page, "IKT-kurs i Word, PowerPoint og Excel." I saw that the web site also said " Spørrelek Quis om sikkerhet på Internett." They also said " Begynner opplæring i geometri 1. Litt av hvert innen musikk. Natur, samfunn og geografi. Tlf 71 11 25 20. Tlf 71 11 25 25. SFO 1 trinn nr 99 36 64 70. SFO 2 trinn nr 90 47 72 42." The meta header had Nordbyen skole as the first optimized keyword. This keyword is followed by Molde and Molde kommune which isn't as important as Nordbyen skole.

Nordbyens Glarmester i Randers Profil

Mit navn er Jørgen Nielsen, og jeg driver Nordbyens Glarmester i Randers. Det har jeg nu gjort i mere end 20 år og altid med fokus på mine kunder og den kvalitet, som vi leverer. Derfor påtager vi os alle opgaver indenfor faget, og dette er lige fra en udskiftning af en enkelt rude til store butiksfacader i glas og aluminium.

Nordby Gårdsbarnehage og SFO

Sonja Snuggerud, eier, Tlf 917 89181,. Sonja Snuggerud, eier, Tlf 917 89181,.

NORDBYGDA HÅNDBALL - Startside

Har du lyst til å spille håndball? Nordbygda Håndball har lag for både jenter og gutter i de fleste aldersgrupper. Du kan lese mer om lagene i linken under. Valg av ordstyrer og sekretær. Valg av to medlemmer til å underskrive protokollen.

Nordbygda Spel- og Dansarlag

Dans i Valhall hausten 2015. DANSEØVINGAR HAUSTEN 2015 frå kl 20. Pris for dei dansande 50 kr pr kveld. Instruktør, spelmenn og kaffikokarar betalar ikkje. Litt instruksjon før pausen som er ca 21. Dansen held på til ca 22. Vi held fram med frukt og håpar kaffikokarane ordnar med å kjøpe inn på vegne av laget og setje ho fram til pausen. Hvorom nogle ingen Lunde kan, sørg en anden til at sørge kaffivand.